„Jsme nadšeni, že můžeme přivítat agenturu Konektor jako našeho nového partnera v oblasti komunikace a spolu se vrhnout do další kapitoly Woltu na českém trhu. V rámci výběrového řízení nás členové týmu přesvědčili svými odbornými znalostmi, kreativou, schopností rychle a precizně zmapovat segment rychlého doručování, a především demonstrací rychlé a strategické reakce na nepředvídatelné situace,“ sdělila k výběru agentury Jana Jarošová, PR manažerka ve společnosti Wolt pro střední Evropu.
Agentura Konektor je známá především pro své integrované komunikační kampaně a schopnost přicházet s kreativními a inovativními přístupy. Zaměřuje se kromě PR i na digitální komunikaci, influencer marketing a v neposlední řadě se může pochlubit bohatými zkušenostmi v oblasti sociálních médií.
„Na spolupráci s Woltem se moc těšíme. Věříme, že společně podpoříme jejich rozvojové plány, které zahrnují rozšíření nabídky dovozu nad rámec jídel z restaurací směrem k produktům denní spotřeby a novým službám,“ říká ke spolupráci partner agentury Konektor Jaroslav Duroň.
Vícekolové výběrové řízení se uskutečnilo v červenci a srpnu a do prvního kola se přihlásilo přes dvacet agentur.
Dedikovaný tým bude mít na starosti posílení a zkvalitnění komunikace a podporu značky ve vysoce konkurenčním prostředí.