Ten spojil poznatky našich babiček a um francouzského šéfkuchaře A. Escoffiera, aby v Jažlovicích – největší kuchyni Česka – vařil poctivé tekuté vývary Cibule Bistro.
Z průzkumů jsme věděli, že lidé dávají přednost bujónům a vývar dle nich patří pouze do polévek. Nevidí výrazný rozdíl mezi kostkou a poctivým vývarem, který je pro ně navíc drahý. Našim cílem proto bylo zajistit afinitní mediální prostor pro Filipa Sajlera, produktovou komunikaci a za pomocí receptů a tematických článků edukovat veřejnost o využití vývarů.
Díky povedenému press tripu do Jažlovic vznikla videoreportáž pro SeznamZprávy.cz a výstupy v Magazínu E15, Blesk Vaše recepty, Světě ženy a dalších. Rok jsme zakončili úspěšnou participací na podzimním Apetit pikniku a celkem tak klientovi zajistili mediální prostor v hodnotě AVE 5 050 390 Kč a dosahem přes 28 milionů RU.