Ztratil se Felix

Najděte Felixe

Popis kampaně

Pro oblíbenou značku kočičího krmiva Felix jsme měli za úkol dostat jejich hlavního maskota blíže k zákazníkům. Vsadili jsme na propojení online světa s tím offlinovým a díky sociálním sítím a eventu v ZOO, kde si lidé s Felixem za pomoci rozšířené reality mohli pohrát nebo se s ním vyfotit, jsme získali přes 3,6 milionu impresí a oslovili přes 860 tisíc unikátních uživatelů

Cíl

Dostat animovaného maskota značky Felix přímo mezi české zákazníky a posílit tak povědomí o značce Felix a oslovit nové i stávající zákazníky.


Provedení

Online a offline kampaň rozpracovala myšlenku, že se Felix ztratil. Poté, co byl ve videích, prezentovaných na sociálních sítích, zachycen v různých evropských metropolích, jsme ho natočili přímo v centru Prahy. Díky AR filtru na Facebooku pak Felix zaplavil české domácnosti, kdy se s kocourem fotili sami uživatelé. Vyvrcholením komunikace byl event v pražské ZOO. Tady jsme postavili studio, ve kterém jsme použili rozšířenou realitu. Díky ní si tak návštěvníci mohli s Felixem jak pohrát, tak si odnést profesionální fotografie ve společnosti animovaného kocoura. Součástí byl i velmi úspěšný sampling, a to jak přímo v rámci eventu, tak i formou odměn v soutěžích na sociálních sítích.


Výsledky kampaně

  • 860tis

    oslovených unikátních uživatelů

  • 3.64mil

    zobrazení

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU