Vánoční kampaň pro ZOOT!

Vánoce, jak je (ne)znáte

Popis kampaně

Kapr, dárky, olovo… to jsou tradiční Vánoce, které značky ukazují každý rok. Pro ZOOT jsme se rozhodli ukázat Vánoce sice klasické, ale skrze klasické vánoční filmy, což nejsou jen pohádky. S využitím typického humoru Nikol Štíbrové jsme zparodovali klasické scény a v rámci kampaně jsme zapojili i Petra, aktuálního partnera Nikol. A výsledkem byl ten nejlepší vánoční dárek, jaký jsme si jako agentura mohli nadělit = lidi kampaň milovali a díky obsahu jsme se dostali i do médií jako Super.cz.

Provedení

V rámci komunikace jsme pracovali s influencerkou Nikol Štíbrovou, která je se značkou spojená dlouhodobě. Využili jsme její kanál na Instagramu, ale i placené formáty a PR. V konceptu jsme pracovali s tématikou vánočních klasik – počítáme s tím, že naše cílová skupina má Vánoce spojené i s televizním programem, oblíbenými filmy, seriály. A to nejen s těmi českými, ale světovými. Parafrázujeme známé scény, které milujeme a spojíme je s produkty a benefity ZOOTu. S naším konceptem ukazujeme ZOOT jako osobnost, kterou baví stejné věci a má stejné zájmy jako ženy, které na ZOOTu nakupují = právě tímto jsme značku polidštili. Koncept převlékání a parodie pak dlouhodobě v Česku popularizuje Tvoje tvář má známý hlas a na tomto trendu jsme se také svezli...


V rámci kreativ vznikly variace a parodie populárních scén, které dostaly nový rozměr právě díky osobitému přístupu a humoru Nikol Štíbrové. Ta do kampaně zapojila i svého partnera Petra Leitgeba a v jednotlivých kreativách se střídají i doplňují. Fotky pořízené v ateliéru ZOOTu jsou jen jednou vlnou komunikace. Nápad s popkulturními odkazy a narážkami rozjel ZOOT naplno i v rámci své vlastní řady merchandise nebo v komunikaci na sociálních sítích. Podstatnou částí kampaně bylo OOH formáty, kdy billboardy pro velký úspěch pracovaly ještě po Vánocích.

Cílové skupiny

Zadání znělo jasně. Připravit vánoční kampaň ZOOTu a posílit značku jako love brand. Hlavní cílovou skupinou byly ženy 25-45 let, z větších měst, zajištěné, s rodinou. Ženy, které ve velkém vyrůstaly po revoluci a Vánoce mají spojené nejen s pohádkami, ale i s hollywoodskými filmy. Rozumí anglicky, jsou online, sledují aktuální světovou popkulturu. Cílová skupina ZOOT tedy bere filmy a seriály jako nedílnou součást svého života. Filmové hlášky pravidelně používá v komunikaci, sdílí memes… I to byl pro nás byl důvod kampaň pojmout jinak a hlavně v tónu, jakým ZOOT komunikuje v podstatě od svého vzniku.

Výsledek

Kampaň odstartovala a způsobila velký BOOM a od té doby sklízela úspěch napříč médii – den po začátku kampaně jsme se objevili mj. i na Super.cz a splnili tak jedno z přání klienta. 

Nikol Štíbrová za den získala u svého příspěvku s vizuály kampaně přes 76,4 tisíc likes a 1 000 komentářů s pozitivním sentimentem (pochvala přicházela i od influencerů jako TMBK, Andrea Kalousová, Marek Pavala...). Již první příspěvek Nikol zasáhl organicky 451 833 uživatelů a @stibrovicnikolka opět dokázala, že je jednička na poli influencerů.

Vánoční landing page se zařadila mezi pět nejnavštěvovanějších stránek na zoot.cz s celkem 755 837 zobrazeními.  Dále činil organický dosah na instagramovém profilu ZOOT 420 tisíc lidí a 538 tisíc uživatelů jsme oslovili organicky ve Stories. 

Výsledky kampaně

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU