Teambuilding Microsoftu ovládli avataři!

Jak jsme vytvořili virtuální svět pro Microsoft!

Popis kampaně

Nejdůležitější interní akce pro střední a TOP management Microsoftu se v roce 2020 kvůli koronavirové situaci musela z offline prostředí přesunout do online. Účastníkům každoročně pořádaného teambuildingu bylo nutné doručit veškeré strategické informace, vysvětlit jim nově definovaný positioning Microsoftu, začlenit nepracovní prvky splňující parametry běžného teambuildingu, a především udržet jejich pozornost po dobu dvou dnů u obrazovek. A to se nám díky našemu provedení povedlo!

Provedení

Připravili jsme unikátní virtuální zážitek, který dosud neměl ve Střední Evropě obdoby. Důležité bylo udržet pozornost účastníků po dobu dvou dnů u obrazovek tak, aby si odnesli nejen potřebné informace, ale také zážitek, na který budou dlouho vzpomínat. Zároveň zábavnou a jedinečnou formou zaměstnancům předat nově definovaný positioning Microsoftu, ke kterému si sami za sebe jako jedinci vytvoří osobní vztah.

Do spolupráce jsme přizvali startup Conferomatic, který vytvořil virtuální svět přímo pro Microsoft. Pomocí profesionálů ze společnosti AudioLight jsme po dobu dvou dnů odbavili veškeré přednášky a diskuze živě. Celkem jsme streamovali 10h, během kterých se vystřídalo přes 20 řečníků z různých míst Střední Evropy. Živé přenosy byly účastníkům streamovány na speciálně vytvořená pódia ve virtuálním světě.

Výsledek

Během dvou dnů jsme udrželi 200 účastníků u PC obrazovek, a to v celkové délce 12 hodin. Živě jsme streamovali 20 řečníků, které jsme propojili ze čtyř zemí Evropy. Po teambuildingu jsme zaslali dotazník s otevřenými i uzavřenými otázkami. Celkové skóre hodnocení události bylo 8,5 z 10 a účastníci událost hodnotili například těmito slovy: “Teambuilding byl skvělý, technologie fungovala dobře a dozvěděli jsme se spoustu novinek o kolezích.” “Skvělá práce! Oceňuji nejen gamifikaci teambuildingu, ale i perfektně propracovaný program a připravenost organizátorů na oba dva dny.”


Kampaň se navíc stala nejlepším projektem v kategorii Interní komunikace na European Excellence Awards!

Výsledky kampaně

  • 200

    vytvořených avatarů

  • 20

    řečníků

  • 8.5/10

    hodnocení zaměstnanců

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU