Strabag

Kopejte za nás

Popis kampaně

Pro firmu Strabag jsme navrhli a realizovali náborovou kampaň, která nejen že v době takřka plné zaměstnanosti přivedla relevantní zájemce o práci, ale která Strabag navíc představila jako atraktivního zaměstnavatele a k tomu ještě ukázala krásu stavenišť stovkám tisíc lidí. 

Cíl

Přilákat nové zaměstnance dělnických i inženýrských povolání v oblasti stavebnictví - a to v době rekordní zaměstnanosti.



Provedení

Kampani předcházela dlouhodobá příprava. Obsah nebyl šitý z pohodlí pražské zasedačky, ale z prašného a tvrdého prostředí stavenišť po celém Česku. Zjišťovali jsme, co lidi v branži skutečně trápí a zajímá. Zatímco třeba v Praze řešíme výši platu, v některých částech republiky lidé řeší, zda-li jim vůbec plat přijde, nebo zda budou mít ve 12hodinové směně pauzu na oběd. Natáčení tak obvykle předcházel i rozhovor s některými dělníky nebo stavbyvedoucími. To všechno nám pomohlo pochopit, jak komunikovat v rámci socmed kampaně a která témata akcentovat. Postup zafungoval - kromě nové, aktivní komunity jsme společnosti STRABAG přivedli stovky zájemců o práci. Navíc jsme zábavnou formou ukázali krásu stavenišť stovkám tisíc lidí na Facebooku.

Výsledky kampaně

  • 526tis

    zásah uživatelů v cílové skupině

  • 181tis

    zhlédnutí videí

  • 250

    zájemců o práci

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU