S BeBe Dobré ráno jsem po ránu...

Jak se povedlo influencera dostat do TV

Popis kampaně

Každý jsme po ránu jiný. Spojili jsme proto sušenky Bebe s různými typy osobností a ranními rituály tak, abychom oslovili spáče i skřivany. Pro 5 produktových řad jsme vybrali influencery z České i Slovenské republiky, kteří svým chováním a tvorbou vystihují danou sušenku. Obsah s jedním z influencerů - Lukášem Hejlíkem - poté rezonoval cílovou skupinou natolik, že se z původně pouze online kampaně upravil i do podoby televizního spotu.



Cíl

Zvýšit povědomí o různých produktových řadách sušenek BeBe Dobré ráno a prezentovat je jako vhodnou a vyváženou rychlou snídani.

Provedení

Každé z pěti produktových řad jsme vybrali jejího zástupce, který prezentoval ranní typ a sušenku v jednom. Pro klasické Bebe to byl Lukáš Hejlík, pro Mini novopečená maminka Tereza Salte, sušenky s jogurtovou náplní reprezentovala Yogaholick, na slovensku se ambasadorem Mazaných stal moderátor Vlado Varecha a Na měkko youtuberka Moma. Všichni influenceři na svých sociálních sítích komunikovali ve stejnou dobu a fanoušci si tak v produktech a rituálech mohli najít „to své.“ Klasické sušenky ve spojení s Lukášem Hejlíkem a příběhem, který vychází z jeho reálného fungování, si autenticitou získali natolik pozitivního hodnocení, že se klient rozhodl pro překlopení spotu do televizního vysílání. Typologie ranních osobností a důležitost snídaně se komunikovala také skrze PR články v řadě médií.


Výsledky kampaně

  • 2768

    kumulativních likes na facebookových příspěvcích

  • 14

    výstupů v tisku

  • 64%

    zvednutí prodeje

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU