ČVUT

Přilákali jsme nové zájemce o studium

Popis kampaně

Obor Elektronika a komunikace na Fakultě elektrotechnické při Českém vysokém učením technickém se potýkal s dlouhodobým poklesem zájmu o studium. Úkolem bylo tento trend zastavit a optimálně počet zájemců navýšit. Naše strategie zafungovala - program Elektonika a komunikace dosáhl nárůstu v počtu studentů o 38 % (výrazně víc, než všechny ostatní jiné programy).


Cíl

Transformace komunikace do takové podoby, která využívá současných technologických témat rezonujících v mediálním prostoru, je snadno pochopitelná a vhodná pro sociální sítě a zvýší tak zájem o daný obor  a získá vyšší počet přihlášených uchazečů.

Provedení

V kampani Slabost pro vychytávky jsme pracovali s tématem, které bylo cílové skupině blízké - s technologickými vychytávkami. Záměrně jsme cílili na její ambice a využívali jsme top projekty, na kterých se podílela sama ČVUT, nebo populární a trendy startupy. Stěžejním bodem komunikace byla infotainment videa upravená na míru sociálním sítím. V nich jsme komunikovali novinky z technologického světa a divákům vnukli myšlenku, že díky studiu programu Elektronika i komunikace mohou pracovat na věcech, které je baví a třeba i ve vysněném startupu. Právě procentuální dokoukanost těchto videí nám pomohla v rámci retargetingu oslovit nejvhodnější kandidáty a uchazeče o studium.


Výsledky kampaně

  • 38%

    nárůst počtu zájemců o studium

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU