Back to School

Zpátky do školy

Popis kampaně

Využili jsme fenoménu youtuberů a připravili s nimi netradiční dárky pro všechny školáky a jejich maminky, které získali při nákupu zboží Mondelez v rámci Back to School aktivace. Kombinace netradičního a jinak nezískatelného incentivu s originálním propojení online a offline komunikačních kanálů s in-store kampaní vedlo k meziročnímu nárůstu prodejů o 55 %.



Cíl

Cílem projektu bylo najít netradiční incentiv, postavit na něm aktivační kampaň v období Back to School a podpořit tak prodej produktů Mondelez.

Provedení

Využili jsme rostoucí obliby youtuberů v cílové skupině školáků a vytvořili s nimi naprosto jedinečný incentiv: speciální vydání komiksu Jirky Krále a speciální edici zápisníku z dílny slovenskoého youtubera Exp0iteda. Kampaň I školu můžeš lajkovat jsme potom opřeli právě o youtubery, idoly dnešní doby, kteří vytvořili příběh o návratu do školy skrze unikátní autorský merchandise a vlastní komunikaci na sociálních sítích, kde děti k návratu do lavic pozitivně motivovali a diskutovali s nimi. V obchodních řetězcích jsme ještě dali šanci školákům potkat své hvězdy osobně a dárek si nechat podepsat na autogramiádách.

Výsledky kampaně

  • 54.8%

    zvednutí prodeje

  • 1mil

    zhlédnutí videí

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU