ASUS ROG x ADDICT - VIRTUAL EVENT

Launch notebooku, který zazářil!

Popis kampaně

Pod značkou Republic of Gamers společnost ASUS dlouhodobě oslovuje komunitu hráčů, s novým produktem ale přišla nová ambice. ASUS vyvinul zařízení, které nabízí maximální výkon, ale i řadu nových a dosud neviděných designových prvků. Tím chtěl oslovit zcela novou skupinu uživatelů - hypebeasty a mladé kreativní jedince.

Mladé aktivní lidi, kteří chtějí dělat zajímavé věci a chtějí u toho také zajímavě vypadat. Proto jsme se spojili s urban culture magazínem The MAG a hudebními eventy Addict RAVE. V době korony, kdy se nepořádaly žádné koncerty, jsme tak udělali virtual RAVE party na Youtube, kde s interprety hrál hlavní roli i NTB od Asusu.

Cíl kampaně

Mít u sebe maximální výkon kdekoliv není již jen požadavkem hráčů. Mladí lidé jsou kreativnější a chtějí tvořit kdykoliv. Zároveň je ale zařízení i formou jejich sebeprezentace. Cílem kampaně tak bylo dostat informaci o novém NTB i umělcům, hudebníkům, grafikům, fotografům či milovníkům designu.

Vzhledem ke svérázné cílové skupině byla nutnost přirozeně splynout s jejími zájmy – módou, hudbou a technologiemi. Samotná podoba kampaně však musela být přijatelná i pro tradiční audience značky, mezi kterou jsme povědomí o novém produktu rozšířili díky samostatnému komunikačnímu kanálu – influencer marketingu.

Provedení kampaně


Abychom mohli zařízení prezentovat kreativní cílovce, vytvořili jsme dostatečně atraktivní téma: Headliner Addict Rave - DJ Nobodylisten se spojil s mladým návrhářem Janem Černým a společně vytvořili outfit inspirovaný benefity Zephyrus G14.


Odhalení kostýmu proběhlo na 3hodinovém Virtual Addictu streamovaném živě na Youtube. Právě informace o oblečení, o eventu a o samotném device aktivně komunikoval urban culture magazín The MAG. Ten NTB využil v rámci video-news nebo podcastů.

Výsledek kampaně

Do soutěže spojené s odhalením kostýmu se zapojilo na 2400 účastníků a samotný tříhodinový stream má 25 tisíc views v niche komunitě, potažmo 150 tisíc views na kanálu rapového vydavatelství Milion+.

Právě spojení s Addict RAVE a rapovou scénou přineslo naprostou dominanci produktu v den živého vysílání, kdy fotky z eventu, logo ROG nebo samotný produkt sdílela většina české rapové scény s miliony followers. Kampaň 2,5x překonala KPIs, udělala přes 5M impresí a v době krize přinesla parádní DJ set toho nejlepšího, co česká klubová scéna nabízí.


Výsledky kampaně

  • 2.5x

    překonáno KPI

  • 5+

    miliónů impresí

  • 3 H

    jedinečné show

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU