HBO - Sedmilhářky

Všechno vím, všechno znám.

Popis kampaně

Odvážnou kampaní s „vyděračským” dopisem jsme oslovili pracovně vytížené ženy, pro které HBO připravilo seriál Sedmilhářky.  Abychom získali potřebné množství dam, využili jsme originálním způsobem sociální síť Linkedin. Pomocí speciálního nástroje jsme si vytipovali tisícovky žen v různých zemích daného regionu a těm jsme pak do práce poslali speciální dopis...

Problém

HBO chtělo přijít s originálním nápadem, který půjde lehce přenést do dalších zemí daného regionu a celé to půjde provést během několika málo týdnů. V rámci kreativy jsme pracovali s tématem tajemství, na kterém stojí i zápletka televizního seriálu

Řešení

Tisícovky divaček jsme vytipovali netradičně přes pracovní síť LinkedIn a všem jsme poslali nefalšovaný papírový „anonymní” dopis. Pro jistotu, že dopis doopravdy otevřou, jsme zvolili růžovou obálku, kterou jsme navíc navoněli parfémem Chanel No.5. Dámy po otevření dopisu polil studený pot, ale velmi rychle přišly na to, že jde o reklamní kampaň k novému seriálu. Abychom jim totiž nepřivodili infarkt, doplnili jsme text „vím, co děláš sama doma po večerech” logem HBO a odkazem na webové stránky, který je vedl na microsite s informacemi o seriálu, či možností napálit své přátele pomocí podobného dopisu dostupného právě na webové stránce

Výsledky kampaně

Byl jste úspěšně odhlášen z odebírání newsletteru.
MENU